Mesajul zilei

You`re so gay and you don`t even like boys:)

miercuri, 10 septembrie 2008

Tipuri de fete:>

Avantaje si dezavantaje ale diverselor  tipuri de fete

Simpatica - 'Bilete pentru meciul de box? Vai iubitule, nu trebuia' 
Cunoscuta si ca: Super fata, Pretioasa, Sufletul din gasca baietilor, Colega de apartament 
Avantaje: Vesela , agreabila, buna 
Dezavantaje: S-ar putea sa se 'trezeasca', intr-o buna zi 

Eterna 'urlatoare' - 'Nu esti bun de nimic, un lenes care traieste degeaba! Nu vezi ca nu ma faci fericita??' 
Cunoscuta si ca: Diavolita, Gaita 
Avantaje: Iti da atentie. 
Dezavantaje: ...prea multa 

Plangareata - 'Oh, capul meu. Ma doare rau. Ma dor si picioarele. Ah, ce crampe am. Si uite, mi-a aparut celulita!' 
Cunoscuta si ca:, Miorlaita, Morocanoasa, Vaicarita 
Avantaje: Previzibila 
Dezavantaje: Contagioasa


Sefa - 'Stai drept! Poarta si tu alt tricou! Tunde-te! Ia-ti un job ! Fa si tu niste bani! Nu te mai uita asa la mine!' Cunoscuta si ca: Mana de fier, Generalul, Domnisoara 'stie-tot' 
Avantaje: De cele mai multe ori are dreptate 
Dezavantaje: De cele mai multe ori are dreptate, dar ce conteaza? 


Indecisa - 'Nu pot sa ma hotarasc. Ar trebui sa imi schimb prietenii, scoala, bluza, tunsoarea si culoarea parului?' 
Cunoscuta si ca: Ingrijorata, 'Ce ma fac, iubitule!' 
Avantaje: Usor de 'manevrat' 
Dezavantaje: Prea usor de 'perturbat' 

Agitata - 'Am o idee. Hai sa ne imbatam si sa ne distram pana picam lati. Am mai facut chestia asta. E super!!!' 
Cunoscuta si ca: Nebuna, De neinfranat, Fata de distractii 
Avantaje: Distractie... mai multa decat vei putea duce 
Dezavantaje: Nu te poti baza pe ea 

Matura - 'Nu gasesc nimic haios in desenele ale animate la care tot te uiti' 
Cunoscuta si ca: Fata fara Distractie, Intepata, Icebergul Avantaje: Prietenii te vor compatimi 
Dezavantaje: Nu vei avea prieteni 

Martzianca - 'Acest dans sper ca te va face sa intelegi cat de mult inseamna relatia noastra pentru mine' 
Cunoscuta si ca: Ciudata, Vineri 13, Vesti Proaste

Avantaje: Distractiva 
Dezavantaje: Isi va citi poeziile in public 

Fata viselor tale 
- 'Sunt multumita de tine asa cum esti, frumosul si genialul meu iubit. Cred ca e cazul acum sa facem sex nebun si dezlantuit.' 
Cunoscuta si ca: Cea mult Asteptata, Zeita, Femeia Perfecta, Perfectiunea Intruchipata 
Avantaje: haioasa, inteligenta, dezinhibata 
Dezavantaje: Nu va avea ce sa faca cu tine.















eu sunt martzianca\:D/

Niciun comentariu: