Mesajul zilei

You`re so gay and you don`t even like boys:)

marți, 30 septembrie 2008

Funny


  • De ce sunt femeile maritate mai grase decat cele singure? Femeile singure vin acasa, vad ce e in frigider si se duc in pat. Femeile maritate vin acasa, vad ce e in pat si se duc la frigider...


  • De ce Dumnezeu a creat mai intai barbatul? Ca macar o data in viata sa apuce si el sa spuna ceva.
  • SECRETELE UNEI CASNICII REUSITE
Sotia mea si cu mine cunoastem secretul pentru a mentine o casatorie solida:
1. De doua ori pe saptamana mergem intr-un restaurant dragut, bem vin, mancare buna si companie... Ea merge marti, eu vineri.
2. Dormim in paturi separate, eu in sectorul 3, ea in sectorul 1.
3. Ne tinem de mina mereu. Daca nu o fac, incepe sa cheltuiasca.
4. Are un robot de bucatarie electric, un storcator electric, un prajitor electric si zice ca sunt prea multe in casa, nu are loc de ele unde sa stea. Asa ca i-am cumparat un scaun electric.
5. Nu am vorbit cu sotia mea de 11 luni. Nu indrazneam sa o intrerup.
6. Ultima cearta a fost din cauza mea. A intrebat "Ce e pe televizor?", iar eu am raspuns: "Praf".



Niciun comentariu: