Mesajul zilei

You`re so gay and you don`t even like boys:)

marți, 30 septembrie 2008

29 septembrie 2008=))

Neo: auzi
Neo: de la o vreme iti iei lumea n cap
°Uuoana ...°: da?
Neo:
Neo: da
Neo: ar trebui sa iti revizuiesti comportamentul
Neo:
°Uuoana ...°: dc?
Neo: pai
Neo: bei
Neo: te faci manga
Neo: esti emo
°Uuoana ...°: si ce
Neo: vorbesti cu oameni spanzurati
Neo: aviz tinca
Neo:
°Uuoana ...°: )
°Uuoana ...°: mai..dc imi dezvalui
°Uuoana ...°: toate secretele?
Neo: stai pe mess inloc sa scrii la mate
°Uuoana ...°: am terminat la mate
Neo: ai facut suplimentar?
Neo: din culegere?
°Uuoana ...°: hai sictir!
Neo: nu ai facut
Neo: vezi
Neo: uite
Neo: eu vreau sa te ajut si tu hai sictir
Neo: meriti o bataie
°Uuoana ...°: haha
°Uuoana ...°: vrei sa te pun pe blog?
°Uuoana ...°: m`ai amenintat
Neo: eu te amenint
Neo: tu m ai amenintat
Neo: ca ma pui pe blog
Neo: dupa ce ca te am invatat ce e ala blog
Neo: haaa
°Uuoana ...°: TotaleX Alex: cand plm schimbi sts ala
TotaleX Alex: )
°Uuoana ...°: cand plt nu vede
TotaleX Alex: n'are ochi
TotaleX Alex:
°Uuoana ...°: cat de vulgar
Neo: nu tie rusine asa un pic de tine?
Neo: doamne n am mai vazut
°Uuoana ...°:
°Uuoana ...°: da ce am afcut
°Uuoana ...°: sunt trista
°Uuoana ...°: gata..
°Uuoana ...°: nu te mai vreau
°Uuoana ...°: te urasc
°Uuoana ...°: pa
°Uuoana ...°: .
Neo: yeeees
Neo: )))
Neo: asta e oana pe care o cunosc
Neo: si acuma pune la status ""
Neo: puneeeeeee
Neo: acummm )
Neo: asaaaa
Neo: sexy emo




el e mare sucar emo:)) :>


Neo: si ce faci la ora asta pe mess
Neo: inloc sa dormi
Neo: si maine sa ridici mana !
Neo: vai de capu tau fetito
°Uuoana ...°: ma
°Uuoana ...°:
°Uuoana ...°: hai hai
°Uuoana ...°: vrei sa ne batem
°Uuoana ...°: daaaaaaaaaaaaa
Neo: ma provoci?
Neo: vezi ca daca dau un telefon 10 mertanuri sunt la tine in fata
Neo: iti dau foc la bloc
Neo: ai auzit baaai oana-valentina?
°Uuoana ...°: haha
°Uuoana ...°: imi trimiti scrisori
Neo: si iti pun antrax in eaaaa
Neo: o sa fii cel mai fericit emo





uuups:">
gata:)))


asta a fost..ceva:|

Niciun comentariu: