Mesajul zilei

You`re so gay and you don`t even like boys:)

marți, 26 august 2008

Poti sa o iei si asa..(replici respingatoare)


FEMEI

1. Esti ca un frate pentru mine. - Mai bine asa
2. Este o mica diferenta de varsta intre noi. - Nu vreau sa imi dau intalnire cu tata.
3. Nu ma atragi in “sensul” acela. - Esti cel mai urat personaj pe care l-am vazut vreodata.
4. Viata mea este prea complicata acum. - Nu vreau sa stai toata noaptea, alfel vei auzi convorbirile telefonice cu ceilalti barbati cu care ma intalnesc.
5. Am un prieten. - Prefer motanul meu si 2l de Coca-Cola.
6. Nu imi dau intaniri cu colegii de servici. - Nu mi-as da intalnire cu tine nici daca am fi vecini de galaxie… barem de cladire.
7. Nu este vina ta, ci a mea. - Este vina ta.
8. Ma concentrez aspra carierei mele. - Chiar si ceva atat de plictisitor si de nesatisfacator cum ar fi serviciul meu este mai bun decat faptul de a ma intalni cu tine.
9. Sunt celibatara. - Am jurat sa nu ma intalnesc cu barbati ca tine.
10. Hai sa fim prieteni. - Vreau sa stai pe aproape sa-ti pot povesti cu detalii totul despre barbatii cu care ma intalnesc si cu care fac sex. Este vorba de perspectiva barbateasca in a vedea lucrurile.

BARBATI

1. Esti ca o sora pentru mine. - Esti urata.
2. Este o mica diferenta de varsta intre noi. - Esti urata.
3. Nu ma atragi in “sensul” acela. - Esti urata.
4. Viata mea este prea complicata acum. - Esti urata.
5. Am o prietena. - Esti urata.
6. Nu imi dau intaniri cu colegele de servici. - Esti urata.
7. Nu este vina ta, ci a mea. - Esti urata, si proasta.
8. Ma concentrez aspra carierei mele. - Esti urata.
9. Sunt celibatar. - Esti urata.
10. Hai sa fim prieteni. - Esti ingrozitor de urata.

Niciun comentariu: